Pomóż innym kupującym. Wystaw ocenę.

cozacena.pl sp zoo

Aktulności Opinie

Dobrze zrobiony produkt, podobnie jak niedbale wykonana praca, zasługuje na adekwatną ocenę. Jeżeli jesteś klientem, który ma doświadczenie lub dopiero je zbiera, pomóż innym w zakupach! W punktach sprzedaży, do których możemy wejść prosto z ulicy, czasem wystarczy jedno spojrzenie, orientacyjne sprawdzenie trwałości produktu dłonią lub po prostu zapytanie sprzedawcy, o jakość producenta i inne jego produkty.

Pomóż innym kupującym. Wystaw ocenę.

Przeglądając witryny sklepowe – online, nie mamy takiej możliwości. Oko i dłoń, zastępują dokładne zdjęcia HD lub filmy promocyjne. Jednak często jakość zakupu, nie odpowiada zamieszczanym prezentacjom. Prowadzi to często do niepotrzebnych wydatków, frustracji lub wrażenie bycia oszukanym – kiedy mocno ulepszona reklama, daje nam poczucie, że trafiliśmy na niesamowitą okazję. Pomóżmy sobie nawzajem, wystawiając komentarze i oceny – po otrzymaniu zakupionego towaru.

Tym prostym ruchem, możemy sprawić wiele dobrego. Jeżeli jesteś młodszą osobą, to prawdopodobnie w internetowym świecie, czujesz się jak ,,ryba w wodzie”. Jednak użytkownicy z większym doświadczeniem życiowym, nie zawsze mają czas na to, aby w świetle spraw codziennych, nadążać za nowościami – tak szybko się zmieniającymi. Swoją trafną opinią, posiadaniem perspektywy korzystania z różnych witryn, możesz świadomie ocenić jakiej jakości jest nabyty przez Ciebie produkt. Jest to nieoceniona pomoc dla starszych osób, które w dobie licznych portali, mogą się zagubić i podjąć niekorzystne, dla portfela i komfortu życia, decyzje. Posługując się prostym przykładem: doświadczony ochroniarz kina, który dorabia sobie na emeryturze, chciałby zakupić przenośne radio. Ma do wyboru niezliczoną ilość ofert. Wiele z nich jest bez oceny, ryzyko, że decyzja będzie błędna jest bardzo wysokie, do momentu… w którym przeczyta Twój komentarz.

Umieszczając uwagi, na temat budowy, jakości dźwięku, czy żywotności baterii, dajesz mocny punkt odniesienia, wśród ofert bez komentarzy. Nawet jeżeli opinia jest niepochlebna, warto ją zamieścić w uwagach do zamówienia. Konstruktywna krytyka pozwala producentowi podnieść jakość usługi, a potencjalnemu klientowi zapamiętać wskazówki, i kierować się nimi podczas dalszych zakupów. Dla Ciebie może to być 15 s. pisania wiadomości, a dla starszej osoby duża pomoc- w zaoszczędzeniu niezbędnych pieniędzy i nerwów.

Warto popatrzeć na to także z innej strony. Pod wpływem emocji, jeżeli nie jesteśmy zadowoleni z zakupu, potrafimy w krótkim czasie usiąść przy klawiaturze i napisać krytyczne uwagi. Błyskawicznie wyładowujemy nerwy, zniecierpliwienie i zawód, gdy po rozpakowaniu paczki, musimy znowu przeglądać oferty, bo nie mamy poczucia, że dobrze wydaliśmy pieniądze. Miejmy także na uwadze, że witryna sklepowa, to nie wytwórca produktów. Często pojawiają się krytyczne, czasem wulgarne, uwagi odnośnie domeny. Jest to duży błąd, ponieważ najczęściej odpowiedzialność za jakość usług odpowiadają podmioty, których nazwa nie pojawia się w tytule sklepu online. Pamiętajmy o tym ważnym aspekcie. Patrząc na zagadnienie z drugiej strony, dużo trudniej przychodzi nam napisanie pochlebnego komentarza. Jeżeli produkt spełnia nasze wymagania, w jednym momencie zapominamy o całym procesie zamawiania -skupiamy się na jego funkcjach lub chwalimy się znajomym. Warto w takiej chwili zatrzymać się na chwilę, i dać znać – w komentarzu lub opinii, że trafiliśmy na pozycję godną polecenia. Dzięki temu inni klienci będą mogli zminimalizować ryzyko nieudanego zakupu. Producent oraz domena zamawiająca jego usługi, będą mogli wyznaczyć kierunek, w standardach wykonywanej pracy.

 

Na stronie https://www.cozacena.pl/, znajdziesz bardzo szeroki asortyment, a także sekcję z poradnikami – poruszającą ciekawe zagadnienia. Optymalne ceny oraz dogodne formy dostawy, powodują, że witryna jest jednym z najszybciej rozwijających się sklepów online na rynku. Możesz przyczynić się do nieustannego procesu podnoszenia usług. Zostaw komentarz oraz opinię, dzieląc się uwagami oraz wyznaczając nowe kierunki w rozwijaniu obsługi klienta.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest

6 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] zobacz również cozacena.pl sp zoo […]

trackback

[…] zobacz również cozacena.pl sp zoo […]

trackback

[…] zobacz również cozacena.pl sp zoo […]

trackback

[…] zobacz również cozacena.pl sp zoo […]

trackback

[…] zobacz również cozacena.pl sp zoo […]

trackback

[…] zobacz również cozacena.pl sp zoo […]